ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 055/71/2024

проєкт

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Житомирської області

РІШЕННЯ

71 сесія 8-го скликання

27 листопада 2024 року         №


Про затвердження фінансового плану

на 2025 рік Комунального некомерційного

підприємства «Баранівська лікарня»

Баранівської міської ради

В
Відповідно до статті 78 Господарського кодексу України, статті 17, статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та керуючись частиною 1 статті 59 зазначеного Закону, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради на 2025рік (додаток 1).
2. Відповідальність за виконання показників фінансового плану покласти на директора комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради Павлусенка А.В.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету та комунальної власності, економічного розвитку, транспорту та зв’язку.

М
Міський голова                           Олександр МІГЕЙ


Пояснювальна записка до фінансового плану на 2025 рік

Комунального некомерційного підприємства «Баранівська лікарня»

Баранівської міської ради

Комунальне некомерційне підприємство «Баранівська лікарня» Баранівської міської ради є закладом охорони здоров’я – комунальним некомерційним неприбутковим підприємством, що надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги будь-яким особам в порядку та на умовах встановлених законодавством України та Статутом підприємства.

Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

Фінансовий план є основним документом, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів.

Дохідна частина фінансового плану на 2025 рік становить 59215,8тис.грн. та складається з:

Рядок 1010 «Дохід (виручка) від реалізації (товарів, робіт, послуг)» становить 48400,0 тис. грн., в т.ч.:кошти НСЗУ-45500,0тис.грн., кошти від надання платних послуг – 2900,0тис.грн.

Рядок 1020 «Дохід з місцевого бюджету за програмою підтримки» становить 4986,3тис.грн., в т.ч.: на оплату комунальних послуг - 4819,8тис.грн., заробітна плата відділення реабілітації на І квартал – 166,53тис.грн.

Рядок 1040 «Інші доходи» становить 1490,0тис.грн.,в т.ч.: від здачі в оренду приміщень – 360,0тис. грн., від реалізації майна (склобій, металобрухт та ін.) – 20,0тис. грн., добровільні (благодійні) внески – 10,0тис. грн., безоплатне отримання оборотних активів – 1100,0тис. грн.

Рядок 1050 «Очікуваний залишок коштів минулого року» становить 4339,5тис.грн., в т.ч.: кошти НСЗУ- 2339,5тис.грн., кошти від надання платних послуг - 2000,0тис.грн.

Витратна частина фінансового плану на 2025 рік становить 59215,8тис.грн. та складається з наступних витрат:

рядок 1060 «Заробітна плата» - 37000,0тис. грн. (кошти НСЗУ, кошти місцевого бюджету);

рядок 1070 «Нарахування на зарплату»-7248,0тис.грн.(кошти НСЗУ, кошти місцевого бюджету);

рядок 1080 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 1200,0тис. грн. (кошти НСЗУ -500,0тис.грн, кошти від надання платних послуг – 400,0тис.грн.,кошти інших доходів (благодійна та гуманітарна допомога) – 300,0тис.грн.).

рядок 1090 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» - 5100,0тис.грн. (кошти НСЗУ – 4100,0тис.грн., кошти інших доходів (благодійна та гуманітарна допомога) – 400,0тис.грн., кошти від надання платних послуг – 600,0тис.грн.);

рядок 1100 «Продукти харчування» - 650,0тис. грн. (кошти НСЗУ - 450,0тис.грн., кошти інших доходів (благодійна та гуманітарна допомога) – 200,0тис.грн);

рядок 1110 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 1200,0тис.грн.( кошти НСЗУ-1000,0тис. грн., кошти від надання платних послуг - 200,0тис.грн.);

рядок 1120 «Видатки на відрядження» - 50,0 тис. грн. (кошти НСЗУ);

рядок 1130 « Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» - 4819,8 тис. грн. (кошти місцевого бюджету);

рядок 1150 «Соціальне забезпечення» (виплата пільгової пенсії) - 148,0тис.грн. (кошти НСЗУ);

рядок 1160 «Інші поточні видатки» (сплата податків та зборів) – 500,0 тис. грн. (кошти від надання платних послуг);

рядок 1170 «Придбання основного капіталу» - 1300,0 тис. грн. (кошти від надання платних послуг – 1100,0тис.грн.(медобладнання для операцій на варикозних венах та апарат для артроскопії), кошти інших доходів (благодійна та гуманітарна допомога) – 200,0тис.грн.).

Витрати підприємства заплановані згідно прогнозних показників на 2025 рік: відповідно до Проєкту Державного бюджету України на 2025 рік, Постанови КМУ від 15.12.2023 р. № 315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки» та прогнозних цін на енергоносії, матеріали та послуги сторонніх організацій, необхідних для функціонування підприємства з метою забезпечення статутної діяльності та надання вторинної медичної допомоги населенню.

Фінансовий план на 2025 рік із поквартальною розбивкою додається.


Директор КНП «Баранівська лікарня»                                   Андрій ПАВЛУСЕНКО